Wednesday, September 1, 2010

Ramadhan

Masih belum terlewat untuk aku mengucapkan Salam Ramadhan buat saudara seagama..Dalam tak sedar ramadhan ni dah semakin hampir ke penghujungnya.Sedar-sedar tak sedar dh 22 hari kita berpuasa.Hurm...Macamana dengan puasa anda??ada yang tertinggal ke?Ingat lah kawan-kawan kalau ramadhan ni yang terakhir buat kita semua,terasa sangat rugi kalau tak menikmati bulan indah ni...Dalam menjalani ibadah puasa ni aku nak kongsi sikit cerita mengenai diri aku ....ada orang kata aku dah kurus sikit tapi sikit la.aku tak tau la plak kebenaranya ..hehe..betul ke???ke sengaja nak ambik hati aku je...hahah...jgn main-main tau...haha...bulan puasa ni betul-betul uji kesabaran dengan cuaca yang panas dan kadang-kadang tu hujan..cuaca tak menentu ni...bila panas jalan pergi kelas aku rasa kaki aku macam dah terbakar.tp panas tu tak sepanas api neraka kan??Dugaan betul bulan puasa ni..iskk..iskk...Apa la aku nak buat kan tu semua kuasa Allah,kita sebagai hambanya kena la terima dengan hati yang redha dan ikhlas,..jangan nak merungtu tak baik tau..

No comments:

Post a Comment