Saturday, September 4, 2010

Kuih Raya

Pagi ni dah dua jenis kuih aku buat..ahaks!!jangan tak percaya air tangan aku mampu menawan hati mak dan ayah...jangan terkezut ye even kadang-kadang aku ni kira malas jugak tapi aku buat jugak seronok jugak rasanya buat kuih raya ni.buat kuih raya sampai tak hengat dunia la katakan..esok nak buat kuih raya lagi..rumah aku ni kalau beli je kuih raya tu memang la tak cukup...mana taknya, nak bawak balik rumah opah,nak bagi sedara mara lagi,aku and adik aku lagi nak bawak balik bagi kengkawan...Cerita pasal kuih raya,aku tertido masa tunggu kuih tu tengah bakar,yang paling best skali kan tido kat dapur,masa tu kuih dalam oven and aku baru lepask salut kan biskut oat coklat aku dengan susu tepung,dengan tangan penuh dengan susu selamber jer aku tido...huh!nyaris-nyaris rentung kuih aku,iskk...terlebih 10minit bakarnya tu..Masyaallah rasanya,,pahit wo!sorry mak tak sengaja,maafkan anakanda di atas keterlanjuran ku..ahaks!!esok harap-harap aku tak tdo lagi dkt dapur..

No comments:

Post a Comment