Saturday, September 18, 2010

Erti sebuah persahabatan...

Message ni aku terima dari ex-schoolmate aku,1st time baca tak faham,tapi takpe lah kalau korang faham,mungkin aku tak menghayati pada 1st time penglihatan ku...:::


A : ko rasa kita kawan smpai bila?
B :smpai mati!!

A : knp ko ckp mcm tu???

B:sbb aku sayang ko...

A: ko rasa jarak masa kite berkawan brapa lama?

B: 5minit lagi...

A: apa yang ko ckp ni?5minit?kate smpai mati?

Lalu si B tersenyum..Selepas 5 minit si "A"  melintas jalan hampir2 di langgar kereta tp diselamatkan oleh si "B".Benar kata orang tua-tua,bila hayat kita hampir tamat,kita dapat rasakannya lalu "B" berkata:

B: aku tepati janji aku,kita berkawan smpai aku mati..Lalu tersenyum gembira. Akhirnya,si "B" mehembuskan nafas terakhirnya di pangkuan si "A"...Si "A" hanya mampu menangis...

Hargai teman atau sahabat atau kawan yg kamu sayang,mereka tidak akan kekal selamanya di sisi kita...

SMS ni betul-betul menyentuh sanubari wanita aku...

No comments:

Post a Comment