Wednesday, February 2, 2011

Mimpi

Prepared by: Allia Yunus

Malam tadi ketika sedang enak tido,aku didatangi dengan satu mimpi...mimpi yang membuatkan aku tidak keruan.dah dua malam berturut-turut aku mimpi yang aku ni pregnant!ya Tuhan..apakah mimpi itu?

Malam tadi,aku mimpi aku dah preggy around 4 months...dalam mimpi tu aku ke kuliah seperti biasa dengan perut yang dah makin besar..tapi tetap semangat nk ke kelas...

yeah for sure dalam mimpi tu aku dah kawen,tapi aku tak ingat sape pulak hubby aku tu..hurm..curious aku nk tau sape..hehehe....

yang menjadi tanda tanya pada diri aku..kenapa dah 2 malam aku mimpi aku preggy..haish..tapi itu kan mimpi...tapi ada jugak mimpi yang jadi kenyataan..org kata kalau kita mimpi sesuatu ia akan jadi sebaliknya..betul ke?tapi ntah lah....

No comments:

Post a Comment